Plošinu jsme získali převodem od MV (tzn. zadarmo!). Po vyřízení všech papírových nutností jsme ji vyzvedli spolu s Járou Slunéškem v Praze a přivezli domů. Michal Petrů opravil tekoucí pístnici pravé patky a já jsem ji umyl wapem v Čechticích. Pak nastalo broušení a stříkání. Samotné broušení bylo velmi náročné časově a i fyzicky. Od Tomáše Nácara jsem se dozvěděl, že vybrační nástroje se mají používat pouze 20 min bez přestávky. To jsme bouhužel často porušovali. Hlavní "tíhu" broušení jsme absolvovali s partou kolem Ludi Vodrážky. Kytování se ujal p. Zelenka a rozebíral Tomáš Pikal. Úklidu letitých vrstev bordelu (s prominutím) se ujaly slečny Langrovy a jejich vrstevnice. Psychickou podporu zajišťoval p. Radosta. Celé práce řídil Čenda Krolop, ten se poté ujal i stříkání. Při tom mu asistoval i webmaster - Ing. Pavel Matějíček. Při samotném stříkání se nad hlavou lakýrníka objevila i gloriola (svatožář). Po chvíli asistence došel osvícení i Pavel - viz foto. Při dokončovacích pracech už musel pomáhat opravdu každý. S P. Lagrem jsme nalepili polepky, nástřik "loga" na dveře provedl Michal Říha. Stroj má platnou revizi, STK, a bude zařazen do IZS. Děkuji všem, kdo pomohli. nejmenoval jsem všechny např. A. Dubce, M. Kotrčovou atd. ale dík patří každému kdo pomohl, omlouvám se tímto, pokud jsem někoho zapoměl. Hlavní poděkování samozdřejmě patří Čendovi, který nás neodmítl. Zkuste si vzít asi kilo a půl do ruky a "šermujte" s ním 20 minut, pak oceníte práci a vytrvalost lakýrníka, který držel pistoli celou sobotu a v pondělí nanovo. Prosím Vás tímto o názory jak na Vás působí PP27, zajímá mne názor P. Langra, který plošinu řídil do Přibyslavi, i všech kdo ji obsluhovali (i jim dík).
Pro úplnost uvádím :
Rozměry vozidla:
• Délka: 11.960 mm
• Šířka: 2.480 mm
• Výška: 3.590 mm
• Světlost při celkové hmotnosti: 290 mm
Hmotnost:
• Pohotovostní: 20.650 kg
• Celková: 20.900 kg
PODVOZEK
• Typ: Tatra 148 6x6, 1
• Motor: naftový osmiválec o objemu 12.667 ccm vzduchem chlazený
• Výkon motoru: 156 kW/ 2000 ot/min
• Převodovka: Tatra 5-ti stupňová + půlky
(normální a redukovaný chod)
• Maximální rychlost: 80 km/h
KABINA
• Počet míst k sezení 1+2
• Napětí elektrického příslušenství - 24V
NÁSTAVBA
• Maximální pracovní výška: 27 m
• Dno klece pod úrovní země: 1,6 m
• Maximální vyložení od osy točnice při výšce klece 12,5 m: 15m
• Přípustný odklon terénu: 6°
• Šířka vysunutých podpěr: 4,6 m
• Dovolená nosnost pracovní klece: 400 kg
• Při průtočném množství vody 20 l/s (1200 l/min) a tlaku na lafetové proudnici 1 MPa : 170 kg (2 osoby)