Sbor dobrovolných hasičů Onšov

Bleskově
/29 12 2017/
Výroční schůze 20.1.2018, maškara 10.2.2018, hasičský ples 23.2.2018
/17 01 2017/
Na stránkách je pozvánka na výroční schůzi, dne 21.1. od 19.00 hodin
/10 06 2016/
Odjezd na dnešní soutěž v 18.00 Onšov ;18:10. Martinice ; 18:15 Košetice
/15 05 2016/
Ahoj v pátek před soutěží (27.5.) si mažoretky zamlouvají věci od 20:00. Díky
/19 04 2016/
Ahoj, tuto neděli 24.4 bude brigáda na stavění čarodějnic. Sraz je jako vždy ve 13:00 u hasičárny.
/17 12 2015/
Plánované akce HASIČSKÁ SCHŮZE 23.1.2016 MAŠKARA 6.2.2016 HAS.PLES 26.2.2016 EFEKT
/27 06 2006/

Nový přírůstek do naší stáje)))) PLOŠINA PP20

Technika

Celý den probíhal "téměř" v klidu, až na závodní umění našeho velitele při jízdě AVIÍ do Jemnice, kam jsme pro plošinu jeli. hahahaha(asi mě zabije) Dorazili jsme tam asi v 8,00 ráno v sestavě (já, J.Krolop, V. Másilko=strojníci) a naš velitel + Jarda. Všichni jsme čekali, že plošina bude vyvrakovaná, v desolátním stavu a ještě něco horšího. Ale opak byl pravdou, bylo to sice bez baterek, ale ty jsme vezli svoje, tak je tam kluci nandali, Radek napumpoval naftu a motor okamžitě naskočil! Tak na to, že to 3 roky stálo, to byl slušnej výkon. Pak do toho sednul Jarda, vyjel s tim ven a začla příprava na cestu, která byla asi 90 km. Dofukovali se gumy, kontrolovali náplně a probíhala oprava světel vzadu. Pak jsme zjistili, že dává málo komresor, že je malý tlak vzduchu v soustavě a bez brzd by to nešlo. Radek s Vaškem jeli pro nd. do skladu a koupit žárovky na pumpě a Čenda s Jardou rozebírali kompresor a zpětný ventil, kde vše vyčistili. Pak se poutahovalo vše co sičelo a manometr ukazoval 7 atmosfér, tak UŽ TO BYLO V POŘÁDKU. Jarda udělal zkušební jízdu, vyzkoušel brzdy a plošina byla připravena na cestu. S Jardou jel Vašek v kabině, který s náma udržoval vysílačkou spojení a my s Radkem a Čendou jsme jeli avií před nimi(Radek řídil) a hlásili jim všechny nedostatky na cestě))). Málem bych zapoměl, že za avií jsme ještě táhli úplně novej a nepoužitej kompletní ODSÁVAČ KOUŘE a v avii jsme ještě měli KONZERVÁTOR (třeba se z toho udělá dobiječka) kdo ví. Cesta probíhala celkem v poho (na to, že byl KRYŠTOF) a tak jsme dorazili bez problémů do Pejru a tam si dali oběd. Pak Radek ještě poprosil Jardu, aby to vzal na technickou, jen na předběžnou prohlídku podvozku a tam jsme zjistili, že až na pár drobných závad je podvozek v pořádku. Pak už následovala cesta domu. Plošinu i odsavač jsme zaparkovali ve dvoře a proběhla ještě zkouška nástavby a pak následné zaparkování. Ta plošina není nová, tak se k tomu tak musíme chovat, ještě je na tom spoustu práce, na kabině, rámu, i nástavbě. Tak doufám, že se do toho zapojí více lidu a že nám to všem poslouži ku prospěchu. Tím bych chtěl ještě jednou poděkovat všem zúčastněným a Jardovi. Sice jsem tam byl, ale píšu to spíš jako pozozovatel, který tam celou dobu seděl a spíš popichoval, mrzí mě že jsem nemohl pomoci, ale zdravotní stav mi to zatím nedovoluje. Zase na druhou stranu, někdo o tom napsat musí.))))))))))


Napsat komentář
Od : piki(strojník)
30. 6. 2006 (09:11:30)
já bych to vyzkoušel rád!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jdu do koše s tebou veliteli))))) smajlik smajlik smajlik
Od : VELITEL
29. 6. 2006 (20:23:25)
to se právě musí, zda fungují koncáky před použitím
Od : Urby
29. 6. 2006 (15:38:17)
Och jak Vyčerpávající, ale zkoušet to nebudem , že ne?
Od : velitel
29. 6. 2006 (06:19:42)
pro p. Urbánka Max.výška dna koše nad úrovní země: 18,4 m,max.prac.dosah nad úrovní země: 20 m,max.vyložení koše od osy otočnice: 8,5 m,
max.pracovní dosah od osy otočnice: 10 m,max.zatížení koše bez vody: 400 kg,max.zatížení koše 2 400 l/min: 250 kg,počet ramen: 2,posádka: 1+1
Od : urby
27. 6. 2006 (15:13:54)
Sory spletl jsem se Iveco a Mann - žádný rozdíl.
Od : piki(strojník)
27. 6. 2006 (14:48:41)
a dyť jsme se dohadovali na tom novim MANNU,ne????? jo a na OT64 mám papíry-může bejt,hahahaha
Od : Urby
27. 6. 2006 (13:44:14)
Panové nevim jak bych tento počin okomentoval, snad jen tak, že až mi velitel řekne že za měsíc přiveze dva Gripeny tak mu snad uvěřím, bude to jistě skvělej pomocník ale ta vejška!!! jen podle těch fotek je mi nablití!! No a konečně se budeme most učit slaňovat ( mám doma balí sisálovýho provázku( pan pikal si bude muset dát dvojitej )) tak čest vaší práci a už se moc těším na to hasický ÓTÉČKO s vysokotlakem.Ale co si budem povídat s tim novým IVECEM to nevidim hned tak. Viď Radku
Od : piki(strojník)
27. 6. 2006 (12:07:31)
chutnalo-paráda))) já jel jenom kvůli tomu žrádlu,hahaha) smajlik
Od : Rypák Pošlete mi email
27. 6. 2006 (11:58:38)
Ten objed v Pejru Vám přeju, nepřejedli jste se, to se to jí za peníze obce! Ha ha ha, to byl vtip,
ale chutnalo Vám?
Od : velitel
27. 6. 2006 (11:54:17)
Dík za článek, pája už má fotky. Jo k té cestě, Václav je vynikající opravář, jako spojař je hrozný, měli jsme dát vysílačku někomu kdo není hluchý. Asi mě taky zabije. A taky dík Járovi, někdy ho musíte opít. Příště bude řídit Tomáš, až zahodí berle!!!!
Od : piki(strojník)
27. 6. 2006 (11:43:58)
ještě jsem tam zapoměl dodat,že plošina je na podvozku erťáku a dosáhne do 20m.......... smajlik smajlik smajlik


Noční soutěž k výročí 110 let SDH

onsov

Přípravy na noční soutěž k výročí 110 let SDH

pripravy

Noční soutěž v Hořepníku 2017

horepnik

... Nejnovější anketa ...

Na jakou akci se nejvíce těšíte?
Výroční schůze
-[2]
Hasičský ples
-[1]
Maškara
-[4]
Okrsková soutěž
-[3]
Pouť
-[12]
Celkem hlasů: 22
Vytvořena: 8. 1. 2017
... Přihlášení pro redaktory ...
Firefox - Objevte znovu web. Proč používat Linux OO.o.cz